سرومند آنچه ماقوق کمال است: و اما آن چیزی که هر چه و را باید خود هست از خود و بازافزودن این مقدار. و را باشد تا آنچه دیگر چیز را باید از وی بود این را فوق التمام گویند زیرا بیش از تمام است. ذلت حق را که مبدا المبادی و عله العلل موجودات است از آن جهت که جامع جمیع مراتب کمالات وجود است و اتم تمامات است فوق التمام میگویند زیرا کمال و تمامیت او بوهم و عقل بشری نگنجد بنابراین فوق التمام نامیده میشود سرومند آنچه ماقوق کمال است: و اما آن چیزی که هر چه و را باید خود هست از خود و بازافزودن این مقدار. و را باشد تا آنچه دیگر چیز را باید از وی بود این را فوق التمام گویند زیرا بیش از تمام است. ذلت حق را که مبدا المبادی و عله العلل موجودات است از آن جهت که جامع جمیع مراتب کمالات وجود است و اتم تمامات است فوق التمام میگویند زیرا کمال و تمامیت او بوهم و عقل بشری نگنجد بنابراین فوق التمام نامیده میشود