مبداء بودن. آغاز امری بودن، (اصطلاح عرفان) در اصطلاح عرفا، اضافۀ محض است به اعتبار تقدم ذات احدیت بر حضرت واحدیت که منشاء اسماء و صفات و مبداءالمبادی است. (فرهنگ علوم عقلی) (فرهنگ مصطلحات عرفاء سیدجعفر سجادی)
مبداء بودن. آغاز امری بودن، (اصطلاح عرفان) در اصطلاح عرفا، اضافۀ محض است به اعتبار تقدم ذات احدیت بر حضرت واحدیت که منشاء اسماء و صفات و مبداءالمبادی است. (فرهنگ علوم عقلی) (فرهنگ مصطلحات عرفاء سیدجعفر سجادی)
جمع مبدعه، نو پدیدان آفریدگان، جمع مبدعه، نو یابان جمع مبدعه (مبدع) چیزهای تازه پدید آمده آفریده ها: و بعد از وقوف بر حقایق آن گرد دقایق مبدعات برآمدم، جمع مبدعه
جمع مبدعه، نو پدیدان آفریدگان، جمع مبدعه، نو یابان جمع مبدعه (مبدع) چیزهای تازه پدید آمده آفریده ها: و بعد از وقوف بر حقایق آن گرد دقایق مبدعات برآمدم، جمع مبدعه