دهی از دهستان باوی بخش مرکزی شهرستان اهواز. سکنه آن 300 تن. آب آن از چاه است. محصول عمده غلات. راه آن اتومبیل رو میباشد. ساکنان از طایفۀ نواسر هستند. این آبادی از چهار قریۀ متصل بهم تشکیل شده است. (از فرهنگ جغرافیایی ایران ج 6)
دهی از دهستان باوی بخش مرکزی شهرستان اهواز. سکنه آن 300 تن. آب آن از چاه است. محصول عمده غلات. راه آن اتومبیل رو میباشد. ساکنان از طایفۀ نواسر هستند. این آبادی از چهار قریۀ متصل بهم تشکیل شده است. (از فرهنگ جغرافیایی ایران ج 6)
دهی از دهستان باوی بخش مرکزی شهرستان اهواز. سکنه آن 300 تن. آب آن از چاه. محصول عمده آن غلات است. راه ماشین رو دارد. ساکنان از طایفۀ نواسر هستند. این آبادی از چهار قریۀ کوچک متصل بهم تشکیل شده است. (از فرهنگ جغرافیایی ایران ج 6)
دهی از دهستان باوی بخش مرکزی شهرستان اهواز. سکنه آن 300 تن. آب آن از چاه. محصول عمده آن غلات است. راه ماشین رو دارد. ساکنان از طایفۀ نواسر هستند. این آبادی از چهار قریۀ کوچک متصل بهم تشکیل شده است. (از فرهنگ جغرافیایی ایران ج 6)
ابن بشیر. محدث است. (منتهی الارب). محدّث در علوم اسلامی به کسی گفته می شود که علاوه بر نقل حدیث، علم رجال، علم درایه، و فنون بررسی سند و متن حدیث را به خوبی می داند. این افراد در طول قرون اولیه اسلام، پایه گذاران نظام حدیثی بودند و با دسته بندی راویان، ایجاد شاخص های اعتماد و تفکیک احادیث صحیح از جعلی، علوم اسلامی را از تحریف حفظ کردند. وجود محدث در هر نسل نشانه پویایی دین اسلام بود.
ابن بشیر. محدث است. (منتهی الارب). محدّث در علوم اسلامی به کسی گفته می شود که علاوه بر نقل حدیث، علم رجال، علم درایه، و فنون بررسی سند و متن حدیث را به خوبی می داند. این افراد در طول قرون اولیه اسلام، پایه گذاران نظام حدیثی بودند و با دسته بندی راویان، ایجاد شاخص های اعتماد و تفکیک احادیث صحیح از جعلی، علوم اسلامی را از تحریف حفظ کردند. وجود محدث در هر نسل نشانه پویایی دین اسلام بود.